سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی لوگو

 

در ساخت و طراحی لوگو مدل های اولیه که به صورت دستی روی کاغذ نقاشی می شود اولین و متداول ترین مرحله در طراحی آرم و لوگو تاثیرگذار است. این نوع از طرح ها می تواند شامل نقاشی های ساده ای باشد که با خودکار یا مداد روی کاغذ نقاشی می شود.
کار خود را با کشیدن چندین طرح اولیه یا ایده آغاز کنید و سپس از بین آنها و یا با ترکیب چند ایده به ایده اصلی دست پیدا کنید. در صورتی که هیچ یک از این طرح ها به شما کمک نکرد طرح های دیگری رسم کنید و هرگز از تلاش خود دست برندارید
یک طراح حرفه ای در مقایسه با دیگر بخش های طراحی، زمان بیشتری را صرف این مرحله از کار می کند.

اما با توجه به وضعیت امروزی و با پیشرفت تکنلوژی و نرم افزار های مختلف طراحی حرفه ای لوگو می توان مناسب ترین و به صرفه ترین طراحی برند و لوگو را در عرصه ها و زمنیه های کاری متفاوت مطرح کرد.

ساخت لوگو حرفه ای و تعادل در آن موضوع بسیار مهمی است ، چون ذهن ما به طور طبیعی در صورتی طرحی را دلپسند و جذاب ارزیابی می کند که آن طرح متقارن و دارای تعادل باشد . در طراحی لوگو اسم و یا مدل های دیگر سایز طرح اهمیت بسیار ویژه ای را دارد یک لوگو باید در هر سایز و اندازه ای زیبا و خوانا باشدو در صورتی تاثیرگذار خواهد بود که اگر سایز آن بیش از اندازه کوچک شود، مثلا برای استفاده روی سربرگ ها یا هنگامی که در قالب های بزرگتر مثل بیلبورد و قالب های الکترونیکی مثل وب مورد استفاده قرار بگیرد نیز کیفیت ، خوانا بودن و زیبایی خود را حفظ کند.

 

قیمت لوگو

حال که با لوگو ، طراحی آن و نرم افزار هایش تا حدودی آشنا شدید لازم است بدانید طراحی لوگو انوع مختلفی دارد و قیمت طراحی لوگو با توجه به نوع آن متفاوت است. در ادامه به معرفی برخی از آن ها که توسط سه سوت وب ارائه می شوند می پردازیم. لازم به ذکر است شما می توانید با مراجعه به قسمت هزینه طراحی لوگو ، هزینه سفارش هرکدام از این موارد را در سایت ساخت لوگو که نمونه آن سه سوت وب است را مشاهده کنید.

سفارش طراحی لوگو

سفارش طراحی لوگو یکی از مهم ترین توصیه های طراحی و ساخت لوگو است که حتما در بین اکثریت کاربران باید رعایت شود و لازم به ذکر است که نحوه سفارش ساخت لوگو در سه سوت وب بسیار راحت است و شما می توانید با بهره گیری از این نوع امکانات بتوانید هم نحوه استفاده را ببرید و هم نوع طراحی خود را انتخاب کنید.

چرا طراحی لوگوی حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است؟

طراحی لوگو شرکت، هویت آن مجموعه را شکل می‌دهد و به همین خاطر از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است.زیرا در طراحی یک لوگوی حرفه ای باید رنگ‌ ها، طرح‌ ها، خطوط پایه‌‌ای که در طرح به کار برده می‌شود به شکلی هماهنگ باشند تا بتوانند برای آن شرکت کار تبلیغات را انجام دهند. یک لوگوی حرفه ای باید خاص و دارای معنا و مفهوم سمبولیک و بیانگر ارزش‌های آن مجموعه باشد. در طراحی لوگو شرکت بازرگانی سعی در این است که لوگو بسیار ساده طراحی شود تا به آسانی به خاطر سپرده شود طراحی این لوگوی ساده حرفه ای علاوه بر جذابیت به مراتب سخت تر است طراح باید خلاقیت بالای خود رانشان دهد وبیانگر این مطلب می باشد که ذهن وی قادر است ایده های پیچیده را نیز ساده کند.

همین طور در فضاهای مجازی و در صفحه های اینستاگرام سفارش لوگو اینستاگرام یکی از مرحله های دیگر برای برقراری و یا راه اندازی کردن یک بیزینس می تواند باشد و این روند در اغلب امورات طراحی یک امر مهم و به سزایی را در کسب و کار ها موجود است.

نتیجه گیری

لوگو ها همواره سیاه و سفید طراحی می شود. لوگوهایی که در همان مرحله اول رنگی طراحی می شوند، از حرفه ای گری آن کاسته شده است. باید در نظر داشته باشید آرم طراحی شده معلوم نیست در آینده چه جاهایی استفاده خواهد شد .ممکن است مجبور به استفاده بدون رنگ یا سیاه و سفید از آن باشیم یا مجبور باشیم آن را در ابعاد بسیار کوچک یا بسیار بزرگ استفاده کنیم. طراحی لوگوی شما باید به نحوی باشد که به هیچ وجه از زیبایی ،کیفیت و خوانایی آن در سایزهای مختلف یا در رنگ های مختلف ، کاسته نگردد.

 

لینک منبع : سه سوت وب