سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت دانشگاهی

دانشگاه ها و مراکز علمی برای بهبود کیفیت خدمات خود از قبیل معرفی سطح علمی و اساتید، معرفی امکانات دانشگاه، افتخارات و راهبردهای پیشرو، اطلاع رسانی به دانشجویان و موارد بسیاری دیگر نیازمند طراحی سایت دانشگاهی می باشند. همچنین طراحی پورتال دانشگاهی نیز یکی از بهترین راه برای برقراری ارتباط میان دانشجویان و اساتید می باشد. امروزه با توجه به گسترش اینترنت و دسترسی آسان به فضای مجازی، فرصتی مناسب برای مراکز آموزشی ایجاد شده است که اقدام به طراحی وب سایت حرفه ای نمایند. شرکت نرم افزاری سه سوت وب این قابلیت را دارد که جهت ارتقا کیفی خدمات آموزشی بصورت آنلاین، برای دانشگاه ها و مراکز آموزشی خدماتی از قبیل طراحی سایت دانشگاهی و همینطور طراحی سایت آموزشی را با بهترین کیفیت ارائه دهد.

اهمیت طراحی سایت دانشگاهی

در زمینه آموزش و مراکز علمی نیز این موضوع بیش از پیش احساس می شود. برای اینکه دانشجویان قادر باشند براحتی از آخرین برنامه های دانشگاه نظیر روز و ساعت کلاس ها، زمان امتحانات کلاسی و مواردی از این دست اطلاع داشته باشند ، همچنین اساتید دانشگاه ارتباط موثر و راحت تری را با دانشجویان خود داشته باشند، نیازمند طراحی سایت دانشگاهی می باشیم.در اصول طراحی سایت برای مراکز علمی و دانشگاه ها می بایست به یک سری نکات از قبیل ظاهر مناسب در زمینه طراحی و رابط مناسب کاربری ، گنجاندن امکانات و پارامترهای مهم و اساسی، اجرای مناسب سایت در هنگام تعداد بازدید کننده زیاد و مواردی از این دست توجه کنیم.

امروزه از دانشگاه‌ها به عنوان خط مقدم جبهه علم و دانش کشور، انتظار می‌رود در بهره‌برداری از رسانه‌های الکترونیک و فضای اینترنت پیشرو باشند. قشر دانشجو با سواد ترین قشر جامعه از نظر آی‌تی است و انتظار دارد مراودات او با دانشگاه محل تحصیلش آنلاین باشد. 

طراحی سایت و پرتال دانشگاهی

طراحی سایت و طراحی پورتال برای اساتید و دانشجویان مزایای بسیاری دارد. به وسیله این نوع از طراحی وب سایت و طراحی پورتال این امکان فراهم می شود که آخرین اخبار در زمینه برگزاری کلاس های اساتید، فعالیت های علمی و ورزشی دانشگاه، معرفی کامل دانشکده ها به همراه هیئت علمی و موارد بسیاری دیگر قابل انجام باشد. همچنین طراحی پرتال دانشگاهی کمک می کند که یک پل ارتباطی قدرتمند میان اساتید و دانشجویان شکل گیرید. با استفاده از پورتال هر دانشجو با نام کاربری معین می تواند با استاد درس مورد نظر تماس داشته باشد، تکالیف و پروژه خود را ارسال کند، نمرات خود را مشاهده نماید و از آخرین وضعیت درسی با خبر شود. تیم سه سوت وب با داشتن نمونه های موفق طراحی پرتال ، این فرصت را برای موسسات علمی فراهم نموده که درخواست خود مبنی بر طراحی سایت دانشکده را ارائه نمایند.

 

پیاده سازی و طراحی وب سایت جامع و کامل که رابط کاربری معقول و زیبا و جذاب دارد می تواند در جذب کردن دانشجویان و اساتید بسیار موفق عمل کند و نیاز های آنان را به اسانی براورده کرده و بازدید سایت را نیز افزایش دهد .بنابراین داشتن و طراحی وب سایت موفق برای دانشگاه امری ضروری است .

یکی از قسمت های مهم زندگی هر فرد مقوله درس و دانشگاه  است . معمولا افراد وسواس زیادی برای انتخاب دانشگاه خود به خرج می دهند چه برای افرادی که قصد تحصیل به صورت حضوری را داشته باشند. و چه به صورت مجازی. یکی از عواملی که سبب می گردد در دید افراد یک دانشگاه حرفه ای به نظر آید. وب سایت دانشگاه می باشد. بنابراین نباید از اهمیت یک طراحی سایت دانشگاه خوب و باکیفیت و در عین حال جذاب برای دانشگاه و موسسه آموزشی خود غافل شد. باید در نظر داشته باشید که برای یک وب سایت دانشگاهی ، سئو سایت اهمیت زیادی دارد.

لینک منبع : سه سوت وب