سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی این روزها روی بورس است . با جستجو کردن در میان همین از سایت عکسبرداری و فیلمبرداری به راحتی متوجه خواهیم شد که عکاسی ها دیگر مثل قدیم نیستند که در یک فضای بسته کار کنند و مشتریان خاص خود را داشته و با دنیای ارتباطات هم کاری نداشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه ی آتلیه ها و عکاسان حرفه ای به سمت طراحی سایت پیش می روند یا به وب سایت آتلیه مختص به خودشان کشیده شده اند. با ورود تکنولوژی به دنیای روزمره ما همه عکاس ها با موضوعات مختلف نیز به یک طراحی سایت برای آتلیه ی عکاسی خود نیاز دارند.

عکاسان و تمام هنرمندان که کارشان مرتبط با عکس است می توانند با درخواست دادن طراحی سایت آتلیه عکاسی ، برای زمینه فعالیت کاری خود یک عکاسخانه آنلاین و شخصی داشته باشند تا با سایت خود معرفی شوند. نمونه ای از بهترین و برترین نمونه کارها و عکس های خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارند تا افرادی که از سایتشان دیدن میکنند با سبک عکاسی و عکس هایشان آشنا شوند. قالب وب سایت آتلیه و یک وب سایت عکاسی می تواند بخش های مختلفی داشته باشد.

بخش هایی که با توجه به نیازهای آنها طراحی میشود همانند سابقه فعالیت و رزومه کاری آتلیه ، نمایش انواع عکس های شخصی و نمونه کارهای آتلیه ، به نمایش گذاشتن انواع محصولات قابی و چاپی و … . طراحی سایت آتلیه عکاسی به صورت تخصصی می تواند به چند بخش تقسیم شود و برای هر بخش نیز یک برگه مجزا طراحی شود مثلا طراحی سایت عکاسی برای عکاسان و یا طراحی سایت آتلیه عکاسی مخصوص به جشن ها و یا طراحی سایت عکاسی صنعتی و ….

شما با توجه به شغل و حرفه خود و با توجه به نیازی که دارید می توانید از طراحی سایت آتلیه عکاسی بهره مند شوید و یک سایت آتلیه عکاسی حرفه ای داشته باشید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

اهداف طراحی سایت آتلیه 

  1. عکاسان با طراحی سایت آتلیه ای حرفه‌ای این امکان را دارند تا نه‌تنها رزومه خود را معرفی کنند بلکه با پیاده‌سازی مدل‌های دیجیتال مارکتینگ مانند اصول سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی و افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جست‌وجو بازدیدکنندگان بیشتری جذب نمایند.
  2. همچنین این امکان را دارند که فروش و عرضه‌ی تصاویر هنری خود را در سایت خود ایجاد نمایند با این مدل  که بازدیدکننده نمونه‌ای از عکس را با پیکسل محدود مشاهده کند و در صورت علاقه و پسند پس از پرداخت وجه آن از طریق درگاه‌های پرداخت آن را دانلود و ذخیره کند. برای این مدل سایت‌ها فرآیند سئوی سایت امری لازم است تا علاقه‌مندان زیادی در طول شبانه‌روز وارد سایت شده و به انتخاب و خرید از محصولات سایت بپردازند.

یکی ار مهمترین و جذابترین بخش هایی که برای طراحی سایت آتلیه شما در نظر گرفته شده است که می تواند بزرگترین نقطه قوت طراحی سایت شما محصوب شود بخش رزرو آنلاین است که به کمک این بخش مشتریان شما می توانند در خواست هایشان را ثبت کنند و به صورت خودکار به آن ها وقت حضور داده شود و برای آن ها رسید چاپی نیز صادر شود. وجود این بخش با جلوگیری از تداخل میان حضور مشتریان و ارایه گزارش کامل از لیست حضور به شما , آتلیه شما را به یک آتلیه محبوب مبدل خواهد کرد.

لینک منبع : سه سوت وب